Podziel się swoją opinią i wiedzą na temat tabletek wczesnoporonnych – aborcji farmakologicznej.
Dzięki tobie inni będą mogli wyszukać więcej informacji na ten temat, tak jak kiedyś ty szukałaś.
Powiadomienia
Wszystko jasne

14 tydzień

14 Posty
6 Użytkownicy
0 Lubię
607 Widok
(@weronik-wer)
Registered
Dołączył: 1 rok temu
Posty: 2
Temat startu  

Dziewczyny, bardzo się boję. Jestem w 14 tygodniu. Okazało się, że synek ma wady. Nie stać mnie na wycieczki zagraniczne, a w Polsce wiadomo - uda się lub nie. Dlatego chcę spróbować z tabletkami. Zastanawiam się tylko czy A) nie jest za późno B) może od razu zamówić dwa zestawy. Czy któraś z was miała sytuację, że dziecko po kuracji przeżyło? Albo któraś robiła to tak późno i się udało?


   
Cytat
(@magdamagda27)
Registered
Dołączył: 1 rok temu
Posty: 25
 

Wszystko powinno się udać! Bądź dobrej mysli, wiekszosc z nas korzystajac z tej strony nie miala tyle pieniedzy aby udac sie na "wycieczke" za granice, wiec rozumiem o czym mowisz, napisz na czat, tam uzyskasz odpowiedz i pani Cie pokieruje co w takiej sytuacji robic! Wierze ze wszystko zakonczy sie pomyslnie!


   
OdpowiedzCytat
(@kasiafury)
Registered
Dołączył: 1 rok temu
Posty: 8
 

@magdamagda27 ja wlasnie jestem juz po 🙂 zamowilam w piatek, kurier byl u mnie we wtorek od razu wzięłam pierwsza dawke dzis zaczelam kuracje od 14tej w okolicach 19tej wylecialo cos ze mnie. Nadal krwawie ale bol juz ustapil, a byl znaczny pomimo że brałam do pierwszych 4 tabletek 2x ketonal i potem tez dwa razy ketonal ale dalam rade. Mialam dreszcie i lekka gorączkę. Teraz juz tylko krwawie. Bylam co prawda dopiero w 8 tygodniu ale 3mam kciuki zeby Tobie tez sie udalo. Poczytaj o pozniejszych aborcjach farmakologicznych na stronach wolna aborcja tam o tym pisza I wszystko tez sie moze udac bez problemu 🙂 nie martw sie.


   
OdpowiedzCytat
(@magdamagda27)
Registered
Dołączył: 1 rok temu
Posty: 25
 

@kasiafury ja tez juz jestem po 🙂 takze ten temat i ja mam za sobą! Na całe szczescie...

A mdlosci u Ciebie wystepowaly?


   
OdpowiedzCytat
(@kasiafury)
Registered
Dołączył: 1 rok temu
Posty: 8
 

@magdamagda27 w trakcie ciazy tak, w trkacie kuracji lekkie barsziej bolal mnie brzuch 🙂 obecnie wreszcie zero mdlosci 🙂


   
OdpowiedzCytat
(@kasiafury)
Registered
Dołączył: 1 rok temu
Posty: 8
 

@magdamagda27 w trakcie ciazy tak, w trkacie kuracji lekkie barsziej bolal mnie brzuch 🙂 obecnie wreszcie zero mdlosci 🙂


   
OdpowiedzCytat
(@magdamagda27)
Registered
Dołączył: 1 rok temu
Posty: 25
 

@kasiafury no to ulga,co? Mdłości to paskudna sprawa, ja sie okropnie umeczylam, nie podczas kuracji,ale zanim do niej wogole doszlo :/ schudlam chyba z 5 kilo...

Ten post został zmieniony 1 rok temu przez magdamagda27

   
OdpowiedzCytat
(@kasiafury)
Registered
Dołączył: 1 rok temu
Posty: 8
 

@magdamagda27 ogromna ulga naprawdę, dla mnie to był koszmar. Wľaśnie nie kuracja, a wszystkie objawy ciąży. Jestem dwa dni po zabiegu i znów mogę napić się kawy itp. 🙂 poszłam już nawet na siłownie bo krwawienie malutkie już. Piersi nie bolą. Wreszcie wolna I zadowolona. No jestem przykładem, że lekarzom nie zawsze warto ufać. Mialam operacje endometriozy w tamtym roku w fosc zaawansowanym stanie. Lekarz powiedział mi że w ciąże to mogę zajsc tylko dzieki in vitro.... no niestety nie, wystarczyl dokladnie jeden raz!


   
OdpowiedzCytat
(@magdamagda27)
Registered
Dołączył: 1 rok temu
Posty: 25
 

@kasiafury to sa wlasnie nasi polscy lekarze :/ -chyba im sie cos pochrzanilo 😉 niesamowite to jest.

Najwazniejsze, ze to juz za nami. Ja rowniez czuje sie wolna i zadowolona, chociaz cala ta sytuacja nie byla dla mnie prosta, ale jestem zadowolona ze podjelam sluszna decyzje. Silownia??? Juz? 🙂 to bardzo szybko! I jak sie czujesz?


   
OdpowiedzCytat
(@jolanta)
Registered
Dołączył: 1 rok temu
Posty: 30
 

@kasiafury jak to czytam to az wierzyc mi sie nie chce 😮 szok! Co to za lekarze, moze powinni sie wrocic i douczyc swojego fachu!

Prawa Kobiet 100% !!!!


   
OdpowiedzCytat
(@kasiafury)
Registered
Dołączył: 1 rok temu
Posty: 8
 

No niestety lekarze dali radę. Dlatego się nie zabezpieczyłam. No i ten jeden jedyny raz wystarczył.

Wiesz ja na silownie chodzę codziennie normalnie 🙂 dlatego poszłam, wczoraj i dzis tez bylam. Krwawienie minimalne 🙂


   
OdpowiedzCytat
(@weronik-wer)
Registered
Dołączył: 1 rok temu
Posty: 2
Temat startu  

Udało się. Jestem już prawie tydzień po. Zamówiłam tabletki. Przyszło 12, plus 1. Ostatecznie poczekałam na wyniki amniopunkcji, która oczywiście potwierdziła wady i zabrała resztki nadziei. Wyniki dostałam po 4 dniach. Czyli przeprowadziłam 'kuracje' w 15 tygodniu. Myślałam, że to będzie skok z dachu na główkę, ale nie. Odczekałam 48 h od wzięcia pojedynczej tabletki. Serię zaczęłam o 8.30 rano. Zaczęłam od 4 tabletek, za trzy godziny 2 tabletki, za następne trzy kolejne dwie. O 15.30 było po wszystkim. Wzięłam w sumie 8 tabletek. Ból do zniesienia, nastawiłam się na gorszy.  Boleć mocno zaczęło koło 13.00, a po 15.00 było po wszystkim. Nie wykrwawiłam się. Nic złego się nie działo, poza tym, że dziecka którego chciałam już nie ma, pochowałam go w małym pudełeczku.  Byłam u ginekologa dzień później, potwierdził poronienie. Krew jeszcze ze mnie leci, ból brzucha jak przy okresie. Psychika w strzępach, a z serca tatar. Najgorsze jest to że kobieta postawiona przed taką decyzją zostaje bez wsparcia. Nie było ze mną lekarza, położnej, nawet pielęgniarki. Miałam garść ketanoli i męża który bał się, że nie przeżyję. Żyjemy w chorym kraju.


   
OdpowiedzCytat
(@maz_izona)
Registered
Dołączył: 1 rok temu
Posty: 4
 

@weronik-wer niesamowicie czytało mi się Twój wpis...aż serce pęka. Doskonale rozumiem Twoje samopoczucie i to serce w kawałkach. Dobrze, że jest mąż w którym miałaś wsparcie, tak samo jak ja...jest to bezcenne, gdy życie wywraca się do góry nogami, a Ty masz na kim się wesprzec...


   
OdpowiedzCytat
(@gosiek2318)
Registered
Dołączył: 7 miesięcy temu
Posty: 29
 

U mnie jest zagrożenie życia mojego ale lekarz nie zgadza się na usunięcie a ja tak się boję że zostawie dwójkę dzieci samych. Czekam na swoją przesyłkę mam madzieje że przyjdzie lada dzień 


   
OdpowiedzCytat
Podziel się :