Podziel się swoją opinią i wiedzą na temat tabletek poronnych.
Dzięki tobie inni będą mogli wyszukać więcej informacji na ten temat, tak jak kiedyś ty szukałaś.

Zwiększenie krwawie...
 
Powiadomienia
Wszystko jasne

Zwiększenie krwawienia i bólu brzucha po 3 dniach

10 Posty
3 Użytkownicy
0 Reactions
533 Widok
(@Anonimowe)
Dołączył: 1 sekunda temu
Posty: 0
 

Czy to prawidlowe że po 3 dniach od kuracji zwiększyło się krwawienie i ból brzucha?


   
Cytat
(@Anonimowe)
Dołączył: 1 sekunda temu
Posty: 0
 

Wiesz u mnie bólu brzucha nie było, tylko jajniki czasami kuły. Ale na drugi dzień myślałam że już przestanę krwawić bo ledwo co leciało A tu bum i skrzepy i tak przez półtora tygodnia


   
OdpowiedzCytat
(@Anonimowe)
Dołączył: 1 sekunda temu
Posty: 0
 

Ja tak miałam. Tyle że umnie po wizycie u ginekologa po 2 dniach przez tydzień leciało strasznie


   
OdpowiedzCytat
(@Anonimowe)
Dołączył: 1 sekunda temu
Posty: 0
 

U mnie po 3 dniach dopiero nastąpiły mocne krwawieni, ale minęło 5 tygodni i nadal nie mam okresu. Dzisiaj miałam brązowe plamienia. Boje się ze się nie udało 🙁


   
OdpowiedzCytat
(@Anonimowe)
Dołączył: 1 sekunda temu
Posty: 0
 

Małgosia, okres może pojawić się później niż po miesiącu, jeżeli miałaś silne krwawienie to na pewno się udało.
A milayacie dziewczyny doczynienie z bólem pleców w dolnych częściach?


   
OdpowiedzCytat
(@Anonimowe)
Dołączył: 1 sekunda temu
Posty: 0
 

Dziewczyny jestem w 6 tygodniu i mam już drugi raz plamienie brązowe dzisiaj trochę z krwią boli Mnie brzuch i plecy w okolicy nerki.. Nie wiem co robić czy idsc do ginekologa czy zamówić zestaw..


   
OdpowiedzCytat
(@Anonimowe)
Dołączył: 1 sekunda temu
Posty: 0
 

Jeżeli chcesz tego dziecka idz prędko do lekarza. Jeżeli nie jesteś gotowa albo masz inne powody i nie chcesz tego dziecka kup tabletki. Z doświadczenia wiem ze są skuteczne.


   
OdpowiedzCytat
(@Anonimowe)
Dołączył: 1 sekunda temu
Posty: 0
 

Udało się, test wyszedł negatywny. Ja mam bóle pleców w dolnej części zawsze kiedy mam dostać okres wiec nie wiem czy to wina tabletek. Po 3 dniach od kuracji miałam gorączkę i biegunkę jeden dzien, a na drugi dzien i do dzisiaj już wszystko okej.


   
OdpowiedzCytat
(@asia-90)
Registered
Dołączył: 4 miesiące temu
Posty: 3
 

Ja wlasnie zaczynam swoja "przygode", dziewczyny trzymajcie kciuki! Juz kiedys przechodzilam to samo wiec nie panikuje i leki tez mialam kupione z tej strony, takze jestem spokojna o to ze sie uda, boje sie tylko samego przejscia, bo teraz wyzszy tydzien 11 :/


   
OdpowiedzCytat
(@newane)
Registered
Dołączył: 7 miesięcy temu
Posty: 60
 

@asia-90 Dzisiaj zaczynasz? Jestem z tobą ! W którym tygodniu byłaś w poprzedniej kuracji?


   
OdpowiedzCytat
Podziel się :