Forum

Powiadomienia
Wszystko jasne

Co robić?

384 Posty
1 Użytkownicy
0 Lubię
525 Widok
(@Anonimowe)
Dołączył: 1 sekunda temu
Posty: 0
 

Dziewczyny jestem młoda, mam 18 lat. Podjęłam sie kuracji, wczoraj wzięłam 1 tabletke i dzisiaj zaczęłam z pierwszą turą pod język. Rozpuściły mi sie one po 15 min, resztke rozpuszczonego proszku przełknęłam i od razu zwymiotowałam. Boję się że to nie zadziała. Rano zjadłam trochę zupy i ją od razu zwymiotowałam. Czy reszta kuracji jest na marne? Boli mnie też podbrzusze.


   
Cytat
(@Anonimowe)
Dołączył: 1 sekunda temu
Posty: 0
 

Jakiś czas temu przechodziłam przez to samo. Teraz zamówiłam 2 raz, bo zabezpieczenie nie wystarczyło.Za pierwszym razem miałam bardzo podobnie. Zwymiotowalam praktycznie od razu, a kuracja się udała. Teraz muszę przejść przez to 2 raz


   
OdpowiedzCytat
(@Anonimowe)
Dołączył: 1 sekunda temu
Posty: 0
 

Czyli wszystko będzie ok (mam nadzieję)? Nie muszę się obwiniac że zwymiotowałam i nie zadziała to wszystko? Możesz mi napisać jak tobie to wszystko przebiegło? Ile krwawilas dni jak sie czułas itd? Pozdrawiam


   
OdpowiedzCytat
(@Anonimowe)
Dołączył: 1 sekunda temu
Posty: 0
 

Witam dziewczyny jutro zaczynam kuracje bardzo się boję że wyląduje w szpitalu. Chciałabym się dowiedzieć jak wygląda te krwawienie itp. To mój pierwszy raz mam już dwójkę dzieci i nie mogę mieć kolejnego niestety


   
OdpowiedzCytat
(@Anonimowe)
Dołączył: 1 sekunda temu
Posty: 0
 

Likka
Ja jestem właśnie w trakcie po pierwszej tabletce nic się nie działo, na następny dzień wzięłam 4 zaczął lekko boleć brzuch, miałam dreszcze, i po ok 1,5h poleciało że mnie dość sporo krwi, później czułam że coś. Mi się odrywa tam w brzuchu, poszłam do toalety i wydalilam z siebie kilka skrzepow, teraz jestem po kolejnej daw ę, znowu zaczynają się dreszcze, ból jest do zniesienia, ale żeby sobie ułatwić wzięłam jeden ibum


   
OdpowiedzCytat
(@Anonimowe)
Dołączył: 1 sekunda temu
Posty: 0
 

Pola w którym tygodniu jesteś? Ja niestety nie mam jak iść do ginekologa ale z tego co wychodzi to zaczynam 7 tydzień . Boję się bólu i tego że coś mi się stanie


   
OdpowiedzCytat
(@Anonimowe)
Dołączył: 1 sekunda temu
Posty: 0
 

Pola jestem zdziwiona że to 7 tydzień a brzuch mi się kształtuje jak na 4 miesiąc i jest twardy


   
OdpowiedzCytat
(@Anonimowe)
Dołączył: 1 sekunda temu
Posty: 0
 

Moich obliczeń 5 tydzień, też się bałam, ale serio ból nie jest taki straszny w porównaniu z porodem to pikuś, odsetek kobiet którym się coś stało po tabletkach jest bardzo mały,z tego co czytalam więcej niepowodzeń jest podczas porodu niż podczas brania tych tabletek


   
OdpowiedzCytat
(@Anonimowe)
Dołączył: 1 sekunda temu
Posty: 0
 

Pola podczas kuracji jesteś sama czy z kimś? Ja chce zacząć rano by w nocy się nie męczyć ale przy moich dziewczynynach nie wiem jak to wyjdzie


   
OdpowiedzCytat
(@Anonimowe)
Dołączył: 1 sekunda temu
Posty: 0
 

W moim przypadku lepiej było nocą.
Za pierwszym razem robiłam w dzień i to była męczarnia. Dreszcze nie pozwalały normalnie funkcjonować, czas się dłużył. Ale wtedy niestety się nie udało.
Za drugim razem robiłam na noc. Wszyscy spali i ja też drzemałam pomiędzy dawkami. Budziło mnie tylko sikanie. Rano wstajesz, jak nowa 😉


   
OdpowiedzCytat
(@Anonimowe)
Dołączył: 1 sekunda temu
Posty: 0
 

Ja jutro biorę 1 dawke. Chociaż wiem jak już to wszystko wygląda bardzo się boję. Szczególnie tego, że tym razem może mi się nie udac


   
OdpowiedzCytat
(@Anonimowe)
Dołączył: 1 sekunda temu
Posty: 0
 

Też myślałam że źle zrobiłam zostawiając to na noc, ale dzieci nie dały y mi żyć, człowiek jest rozdraznioniony, po 2 dawce znowu krwawilam, jestem naprawdę zadowolona jak to przechodzę, wychodzą i skrzepy krwi niema aż tak wiele,teraz idę na drzemke bo po 1 kolejna dawka ostatnia, 3mam kciuki za was wszystkie żebyście przeszły to tak łagodnie jak ja


   
OdpowiedzCytat
(@Anonimowe)
Dołączył: 1 sekunda temu
Posty: 0
 

Ja dzisiaj biorę drugi raz bo za pierwszym niestety sie nie udało 😔 pola brałaś co 3 czy 3,5 godziny ?


   
OdpowiedzCytat
(@Anonimowe)
Dołączył: 1 sekunda temu
Posty: 0
 

Wzięłam 1 dawke. Bolał mnie brzuch zwymiotowalam flegma i teraz już nic nie czuje. Żadnego bólu tylko jest mi zimno. Co jest grane?


   
OdpowiedzCytat
(@Anonimowe)
Dołączył: 1 sekunda temu
Posty: 0
 

Jg - i jak się teraz czujesz?


   
OdpowiedzCytat
Strona 1 / 26
Podziel się :

 

Scroll to Top