Podziel się swoją opinią i wiedzą na temat tabletek wczesnoporonnych – aborcji farmakologicznej.
Dzięki tobie inni będą mogli wyszukać więcej informacji na ten temat, tak jak kiedyś ty szukałaś.
Powiadomienia
Wszystko jasne

Dzis zaczelam czy ktos ze mna?

33 Posty
2 Użytkownicy
0 Lubię
419 Widok
(@Anonimowe)
Dołączył: 1 sekunda temu
Posty: 0
 

Boje sie wiadomo, szukam wsparcia...


   
Cytat
(@Anonimowe)
Dołączył: 1 sekunda temu
Posty: 0
 

Hej ja jestem już po 3 tygodnie minęło i nadal na teście 2 kreski nie wiem o co chodzi.


   
OdpowiedzCytat
(@Anonimowe)
Dołączył: 1 sekunda temu
Posty: 0
 

Ja dziś wzięłam pierwszą tabletkę.
Anna86 powiedz jak tam u ciebie


   
OdpowiedzCytat
(@Anonimowe)
Dołączył: 1 sekunda temu
Posty: 0
 

Yele ja mam zabrać po południu pierwsze 4 z 12 tabletek ale narazie jestem w rozpaczy i nie wiem czy to zrobię strasznie się boję tyle myśli jestem załamana po prostu. Widzisz ten wpis od MALUTKA czy jest się udało A co będzie jak się nie uda co dalej wtedy . A u Ciebie jak czy ty masz już dzieci ja mam dwoje nie chce wiecej tak sie boje nie o siebie tylko o to co bedzie z dzieckiem jak sie nie uda rozumiesz


   
OdpowiedzCytat
(@Anonimowe)
Dołączył: 1 sekunda temu
Posty: 0
 

Malutka A byłaś u lekarza potwierdzić poronienie odp.prosze


   
OdpowiedzCytat
(@Anonimowe)
Dołączył: 1 sekunda temu
Posty: 0
 

Anna86.
Nie mam dzieci i nie planuje w najbliższej przyszłości. Mam zaledwie 18 lat. Sama jestem dzieckiem.
Ale widzę że mamy podobne obawy


   
OdpowiedzCytat
(@Anonimowe)
Dołączył: 1 sekunda temu
Posty: 0
 

Yele wzięłam tabletki o 17:00 narazie nic poza tym że mam dreszcze gorączkę to nic więcej o 21:00 druga dawka dam znać znać jak tam radę ok .Boję się strasznie


   
OdpowiedzCytat
(@Anonimowe)
Dołączył: 1 sekunda temu
Posty: 0
 

Z tego co czytałam na forum to test może wychodzić pozytywny nawet 3 tyg po kuracji, ponieważ poziom hormonu we krwii będzie spadał pozwoli, dlatego dla pewności należy albo umówić się do ginekologa na wizyte albo zrobić testy beta hcg w laboratorium, jeśli poziom bety będzie spadał tzn doszło do poronienia


   
OdpowiedzCytat
(@Anonimowe)
Dołączył: 1 sekunda temu
Posty: 0
 

Narazie nic znowu tylko biegunka i lekki bol brzucha i trochę plamienia POWINNO mocniej bolec i lecieć krew byłam nastawiona na ból A tu lekki bol brzucha jak przy okresie


   
OdpowiedzCytat
(@Anonimowe)
Dołączył: 1 sekunda temu
Posty: 0
 

O godzinie 9:00 wzięłam pierwszą dawkę. Tabletki rozpuściły się dość szybko bo w zaledwie 13 minut. 15 minut później zaczęłam mieć bardzo mocne skurcze, takie że zwijałam się z bólu. Pojawiły się też odruchy wymiotne i straszny ból gardła i języka. Póki co krwawienia brak. Niepokoi mnie to bo jeśli kuracja się nie powiedzie nie stać mnie na drugi zestaw tabletek.
O 12:44 kolejna dawka. Trzymajcie kciuki żeby cokolwiek się zaczęło


   
OdpowiedzCytat
(@Anonimowe)
Dołączył: 1 sekunda temu
Posty: 0
 

Wzięłam ostatnią dawkę jest krawienie nie duże nie obfite... Ale skrzepy też wypadają nie duże ale wypadają takie po 1cm.brzuch boli jak przy okresie nic mocniej narazie . Biegunka ale 2 razy narazie bez wymiotow Zobaczymy co teraz trochę już mi lepiej z psychiką A wy dziewczyny może pójdziemy za to do piekła ale nie mogłam sobie pozwolić na 3 dziecko muszę pracować. Dzieci dorastają potrzebują więcej mam nadzieję że się uda musi się udać


   
OdpowiedzCytat
(@Anonimowe)
Dołączył: 1 sekunda temu
Posty: 0
 

Hej dziewczyny, wczoraj wzielam pierwsza tablerke i nic nie odczulam, dzis biore nastepne, bardzo sie boje, bo nie wiem jak to zniose i czy w ogole to pomoze....Mam nadzieje, ze pomoze...


   
OdpowiedzCytat
(@Anonimowe)
Dołączył: 1 sekunda temu
Posty: 0
 

Ula, ja dziś zamawiam. Jestem z tobą myślami napewno się uda


   
OdpowiedzCytat
(@Anonimowe)
Dołączył: 1 sekunda temu
Posty: 0
 

Narazie jest krwawienie jak przy okresie, bol brzucha ten sam, wylecialo kilka skrzepow, z moich obliczen to jest moj czwarty tydzien ciazy, licze od zaplodnienia a nie od miesiaczki, nie wiem dlaczego lekarze licza od pierwszego dnia ostatniej miesiacKi....Wychodziloby na to, ze w dniu zaplodnienia bylabym juz trzy tygodnie w ciazy, a to niemozliwe przeciez,czekam na dalsze skutki dzialania tabletek, za godzine biore druga ture....


   
OdpowiedzCytat
(@Anonimowe)
Dołączył: 1 sekunda temu
Posty: 0
 

Wzięłam już dwie dawki tabletek. Posiekałam się z bólu ale pojawiło się tylko lekkie plamienie. Nie za bardzo wiem co mam robić.... opisujecie tutaj że po drugiej dawce zaczynacie krwawic. A u mnie nic... CO ROBIĆ?!


   
OdpowiedzCytat
(@Anonimowe)
Dołączył: 1 sekunda temu
Posty: 0
 

Hej dziewczyny ja właśnie jestem pierwszej dawce i strasznie boli mnie brzuch


   
OdpowiedzCytat
Strona 2 / 3
Podziel się :