Forum

Podziel się swoją opinią i wiedzą na temat tabletek wczesnoporonnych – aborcji farmakologicznej.
Dzięki tobie inni będą mogli wyszukać więcej informacji na ten temat, tak jak kiedyś ty szukałaś.
Powiadomienia
Wszystko jasne

Monia 34

5 Posty
1 Użytkownicy
0 Lubię
29 Widok
(@Anonimowe)
Dołączył: 1 sekunda temu
Posty: 0
 

Hej dziewczyny A jaka jest reakcja po drugiej dawce odp proszę


   
Cytat
(@Anonimowe)
Dołączył: 1 sekunda temu
Posty: 0
 

Ja mialam 7 tudz znioslam kuracje bardzo dobrze. Po pierwszych 4 nic sie nie dzialo, dreszcze jedynie i biegunka, bolalo jak mocniejszy okres. Po drugich 4 tabl zaczelam krwawic dosc mocno, czyli zgodnie z planem. Potem wzialam 3 dawke i nic sie nie zmienilo, po kazdej dawce dreszcze zimno przez chwile i biegunka, zadnych boli ani skurczy. Bedzie dobrze powodzenia


   
OdpowiedzCytat
(@Anonimowe)
Dołączył: 1 sekunda temu
Posty: 0
 

Monia ja dopiero właśnie po drugiej dawce po 2 godzinach zaczęłam krwawić biegunka bol brzucha jak przy okresie bez wymiotow . Skrzepy też się pojawiały razem z kris przy siusianiu .wczoraj skończyłem kurację o 24:30 brałam ostatnie tabletki nie spałam do 6:00 rano tak mi było zimno i mokra byłam co chwilę. Dzisiaj lekkie plamienie bol brzucha osłabienie i bol nóg nie wiem czemu mam nadzieję że mi się udało. Powodzenia


   
OdpowiedzCytat
(@Anonimowe)
Dołączył: 1 sekunda temu
Posty: 0
 

Hej ja właśnie wzięłam ostatnia dawke. Każdy organizm reaguje inaczej. Ja np mam tylko krwawienia i osłabiona trochę jestem. A jak u cb?


   
OdpowiedzCytat
(@Anonimowe)
Dołączył: 1 sekunda temu
Posty: 0
 

Mucha ja po pierwszej dawce miałam dreszcze potem przeszło A następnie dostałam skurczu silnych i lekka biegunkę miałam i też byłam osłabiona mam nadzieję że będzie wszystko dobrze i też właśnie wzięłam ostatnią dawkę trzymaj się daj znać jak po tej ostatniej dawce pozdrawiam


   
OdpowiedzCytat
Podziel się :
Scroll to Top