Forum

Podziel się swoją opinią i wiedzą na temat tabletek wczesnoporonnych – aborcji farmakologicznej.
Dzięki tobie inni będą mogli wyszukać więcej informacji na ten temat, tak jak kiedyś ty szukałaś.
Powiadomienia
Wszystko jasne

Pomocy!

33 Posty
1 Użytkownicy
0 Lubię
89 Widok
(@Anonimowe)
Dołączył: 1 sekunda temu
Posty: 0
 

Dziewczyny pomocy, jestem w trakcie brania tabletek pod język. Nie wiem jak to się stało, ale 2 dawkę wzięłam o godzinę za wcześnie.. Czy któraś z Was też tak miała? Czy myślicie że to będzie miało wpływ na prawidłowo zakończona kuracje?


   
Cytat
(@Anonimowe)
Dołączył: 1 sekunda temu
Posty: 0
 

Hej, czytałam na stronie ze niektóre dziewczyny biorą po 3godzinach, 3.5 także myśle, że to nie będzie miało wpływu na efekt. Możesz napisać jak się czujesz po pierwszej dawce i czy są już widoczne jakieś efekty? Ja dzisiaj biorę pierwsze 4 około godziny 21. Może miałabyś ochotę, porozmawiać przez telefon, może troszkę się wesprzemy też się bardzo boję że się nie uda,a nie chciałabym tego powtarzać poraz kolejny. Pozdrawiam


   
OdpowiedzCytat
(@Anonimowe)
Dołączył: 1 sekunda temu
Posty: 0
 

Madzia, dokładnie rozumiem Twoje obawy, bo mam takie same nawet po zażyciu już wszytich dawek. Po 1 dawce nic szczególnego u mnie się nie działo, przed 2 dawka pojawiło się tylko trochę krwi. Tak jak napisałam 2 dawkę wzięłam o godzinę za wcześnie.. Po kilku godzinach dostałam dosyć mocnych skurczy ale takich jeszcze do wytrzymania i wyleciał mi jeden skrzep. Krwawie ale nie jakos strasznie mocno, po 3 dawce skurcze, ale żadnych skrzepow nie widać. W sumie to sama nie wiem ile powinno ich wypaść.. Ogólnie po rozpuszczone tabletek jakoś przez godzinę jest mi strasznie zimno i mam dreszcze! Ogólnie sprawa nie jest przyjemna i nie wyobrażam sobie żeby coś poszło nie tak.. Trzymam kciuki za Ciebie!


   
OdpowiedzCytat
(@Anonimowe)
Dołączył: 1 sekunda temu
Posty: 0
 

Witajcie ,dziś zamówiłam zestaw do Niemiec... za pobraniem, czy jak zostaliście paczkę, mogliście sprawdzić wszystko... proszę o wskazówki obecnie 9t 4doba ,myślicie, że się uda?:(


   
OdpowiedzCytat
(@Anonimowe)
Dołączył: 1 sekunda temu
Posty: 0
 

Hej Zdesperowany, ja dostałam przesyłkę możesz sprawdzić przy kurierze zawartość. Mam głęboka nadzieję, że się uda i życzę powodzenia. Czytałam na forum, że dziewczyny przeprowadzały kuracje w 11tyg i się udało. Więc bądźmy dobrej myśli.


   
OdpowiedzCytat
(@Anonimowe)
Dołączył: 1 sekunda temu
Posty: 0
 

Karola, właśnie wzięłam druga dawkę, pierwsza okej chwilowa ostra biegunka i delikatny ból brzucha, ale dosłownie delikatny. Najbardziej nie przyjemne są właśnie te zimne poty dreszcze i w moim przypadku jakby paliła mnie twarz. Nie mam gorączki. Czyli nic konkretnego na chwilę obecną równiez się nie dzieje, czekam dalej dam znać jakie miałam odczucia po drugiej dawce. Trzymam kciuki za nas obie. Nie chcę tego przechodzić ponownie!!!


   
OdpowiedzCytat
(@Anonimowe)
Dołączył: 1 sekunda temu
Posty: 0
 

Trochę późno już u Ciebie ja byłam 7/8tc i ból był duży


   
OdpowiedzCytat
(@Anonimowe)
Dołączył: 1 sekunda temu
Posty: 0
 

Napisz mi proszę, czy coś się zmienilo u Ciebie i jak po 3 dawce? Ja niestety trzecia biorę dopiero o 4 więc cała noc przede mną. 😑


   
OdpowiedzCytat
(@Anonimowe)
Dołączył: 1 sekunda temu
Posty: 0
 

Dziewczyny po drugiej dawce czułam się troszkę lepiej, niż po pierwszej ale nadal nic się nie działo konkretnego. Przed trzecia ostatnia już dawka zauważyłam troszkę krwi nie dużo i bardzo jasna tyle na te chwile. Przyjęła trzecia dawkę, napiszę co dalej


   
OdpowiedzCytat
(@Anonimowe)
Dołączył: 1 sekunda temu
Posty: 0
 

Hej Karola, jak samopoczucie zmienilo się coś, daj znać jak efekty.


   
OdpowiedzCytat
(@Anonimowe)
Dołączył: 1 sekunda temu
Posty: 0
 

Po 3 dawce nic szczególnego się nie działo 😕 krwawie dalej ale słabo, brzuch tak tylko lekko pobolewa, ale żadnych innych objawów nie mam.. A Ty jak? Jak się czujesz?


   
OdpowiedzCytat
(@Anonimowe)
Dołączył: 1 sekunda temu
Posty: 0
 

Ja za drugim'razem brałam co 3godz pierwsza dawka między zęby a dziąsła druga dopochwowo a trzecia dwie tabletki dopochwowo a dwie do buzi.


   
OdpowiedzCytat
(@Anonimowe)
Dołączył: 1 sekunda temu
Posty: 0
 

Madzia, a w którym tygodniu jesteś?


   
OdpowiedzCytat
(@Anonimowe)
Dołączył: 1 sekunda temu
Posty: 0
 

Karola u mnie nic ciekawego się nie dzieje czuje się tylko senna bo cała noc przeprowadzalam kuracje. Według miesiączki 6 tydzień według mnie 4/5 tydzień. Ty który tydzień? Odezwij się do mnie na meila [adres usunięty]


   
OdpowiedzCytat
(@Anonimowe)
Dołączył: 1 sekunda temu
Posty: 0
 

Admin usunął nazwę Twojego mejla, bo to jest forum anonimowe. U mnie z miesiączki to 5 tydzień ale wiem kiedy dokładnie doszło do zapłodnienia i wg moich obliczen w sobotę minie 3 tydzień. Krwawisz? Jakieś skrzepy Ci wyleciały? Ja cały czas krwawie ale tak jakbym miała końcowe dni okresu.


   
OdpowiedzCytat
Strona 1 / 3
Podziel się :
Scroll to Top