Forum

Podziel się swoją opinią i wiedzą na temat tabletek wczesnoporonnych – aborcji farmakologicznej.
Dzięki tobie inni będą mogli wyszukać więcej informacji na ten temat, tak jak kiedyś ty szukałaś.
Powiadomienia
Wszystko jasne

pytanie o przebiegu

3 Posty
1 Użytkownicy
0 Lubię
32 Widok
(@Anonimowe)
Dołączył: 1 sekunda temu
Posty: 0
 

W piątek zażylam pierwsza tabletkę, w sobotę o tej samej porze 4 następne ,już po 1 dawce bolał mnie brzuch, po 2 dawce zaczęłam krwawic ( bardzo duze skrzepy) plus do tego biegunka i było mi zimno po 3 dawce już było lepiej. Już jest 2 dzień, a ja dalej krwawe, nie jest to bardzo mocne krwawienie nieraz jeszcze wyleci jakiś skrzep . Moje pytanie czy jak pójdę do ginekologa żeby zobaczyć czy wszystko ok to co powiedzieć nie wykryje żadnych leków? Jak się dowiedziałam o ciąży to też nie poszłam tylko od razu zamówiłam tebletki.


   
Cytat
(@Anonimowe)
Dołączył: 1 sekunda temu
Posty: 0
 

Nie musisz nic mowić. Powiedz, że przedłuża Ci się menstruacja i nie wiesz czy coś się nie dzieje. Ja jestem po kuracji. Krwawie już 2 tydzień. W pierwszym tygodniu dość obficie, teraz są to już w zasadzie plamienia. Macica też musi się oczyścić, żeby nie doszło do stanu zapalnego. Mi lekarz przepisał jeszcze antybiotyk.


   
OdpowiedzCytat
(@Anonimowe)
Dołączył: 1 sekunda temu
Posty: 0
 

Dzięki za podpowiedź; ) jutro będzie tydzień od kuracji i już krwawienie ustało.;)


   
OdpowiedzCytat
Podziel się :
Scroll to Top