Forum

Powiadomienia
Wszystko jasne

Wymioty po pierwszych czterech tabletkach

7 Posty
2 Użytkownicy
0 Lubię
28 Widok
(@Anonimowe)
Dołączył: 1 sekunda temu
Posty: 0
 

Dziewczyny godzinę po przyjęciu 4pierwszych tabletek zaczęłam wymiotować, czy któraś z was tak miała ?


   
Cytat
(@malgorzatawojewoda)
Registered
Dołączył: 3 lata temu
Posty: 25
 

To chyba efekt uboczny i kilka dziewczyn tak reagowalo. A wzięłaś tabletki pod język czy między policzek a dziąsło?


   
OdpowiedzCytat
(@Anonimowe)
Dołączył: 1 sekunda temu
Posty: 0
 

Hej, dzisiaj dopiero zamówiłam, wysyłka dopiero we wtorek:/ długo czekałyście na swoje zamówienie?


   
OdpowiedzCytat
(@Anonimowe)
Dołączył: 1 sekunda temu
Posty: 0
 

Dla mnie te tabletki były gorzkie gardło tak mnie bolało po nich przesyłać nie mogłam ale odruchy wymiotne miałam tylko przy ostatniej dawce


   
OdpowiedzCytat
(@Anonimowe)
Dołączył: 1 sekunda temu
Posty: 0
 

Ja zamówiłam we wtorek wieczorem liczyłam że dziś będą ale pewnie dopiero 12


   
OdpowiedzCytat
(@Anonimowe)
Dołączył: 1 sekunda temu
Posty: 0
 

3dni robocze


   
OdpowiedzCytat
(@Anonimowe)
Dołączył: 1 sekunda temu
Posty: 0
 

Pod język już jestem po wszystkim.Krwawie i lecą ze mnie skrzepy cały czas mnie mdli. Ból brzucha ogromny


   
OdpowiedzCytat
Podziel się :

 

Scroll to Top