Forum

Podziel się swoją opinią i wiedzą na temat tabletek wczesnoporonnych – aborcji farmakologicznej.
Dzięki tobie inni będą mogli wyszukać więcej informacji na ten temat, tak jak kiedyś ty szukałaś.
Powiadomienia
Wszystko jasne

BRAK KRWAWIENIA

12 Posty
1 Użytkownicy
0 Lubię
41 Widok
(@Anonimowe)
Dołączył: 1 sekunda temu
Posty: 0
 

Witam. Jestem już 2 dni po kuracji i mimo bólu zupełnie nic się nie działo, czy któraś z was też tak miała?


   
Cytat
(@Anonimowe)
Dołączył: 1 sekunda temu
Posty: 0
 

Hej. Ja też tak miałam. Ewela jak wygląda sytuacja teraz u Ciebie?


   
OdpowiedzCytat
(@Anonimowe)
Dołączył: 1 sekunda temu
Posty: 0
 

Witam. U mnie się zaczęło 4 dni po kuracji. A jak u Ciebie Pamcia?


   
OdpowiedzCytat
(@Anonimowe)
Dołączył: 1 sekunda temu
Posty: 0
 

Niestety nic się nie dzieje. Delikatne płomienie, jasne sluzem i brzuch mnie pobolewa jak przy miesiączce.


   
OdpowiedzCytat
(@Anonimowe)
Dołączył: 1 sekunda temu
Posty: 0
 

Ile dni minęło od kuracji?


   
OdpowiedzCytat
(@Anonimowe)
Dołączył: 1 sekunda temu
Posty: 0
 

3


   
OdpowiedzCytat
(@Anonimowe)
Dołączył: 1 sekunda temu
Posty: 0
 

To się nie stresuj jest jeszcze nadzieja, u mnie się zaczęło na 4 dzień dopiero a miałam to co Ty, ból i plamienie.


   
OdpowiedzCytat
(@Anonimowe)
Dołączył: 1 sekunda temu
Posty: 0
 

Ja na 3 dzień po kuracji poszłam do lekarza żeby sprawdzić co się dzieje bo też byłam zaniepokojona chciałam sprawdzić czy tab coś zadziałały czy nie i czy zamawiać drugą kurację, okazało się że ciąża cofnęła się o 2 tyg, jajeczko w pęcherzyku ledwo widoczne przepisał mi tab na podtrzymanie i kazał wziąść od razu nie zrobiłam tego a na następny dzień się zaczęło. Martwię się trochę bo oczyszczałam się tylko 4 dni ale objawy ciąży minęły więc mam nadzieję że się udało, we wtorek idę do lekarza sprawdzić.
Tobie radziła bym jeszcze zaczekać z 2 dni jeżeli nic się nie wydarzy zamówić drugą kurację.


   
OdpowiedzCytat
(@Anonimowe)
Dołączył: 1 sekunda temu
Posty: 0
 

Zobaczymy co jutrzejszy dzień przyniesie.


   
OdpowiedzCytat
(@Anonimowe)
Dołączył: 1 sekunda temu
Posty: 0
 

Pamcia i jak sytuacja?


   
OdpowiedzCytat
(@Anonimowe)
Dołączył: 1 sekunda temu
Posty: 0
 

Bez większych zmian niestety


   
OdpowiedzCytat
(@Anonimowe)
Dołączył: 1 sekunda temu
Posty: 0
 

Dziewczyny jak u was? Ja wczoraj o 13 wzięłam ostatnia dawkę, biegunka, ból brzucha i lekkie krwawienie do wieczora, w nocy nic, dziś lekkie plamienie.. nie wiem co jest grane...


   
OdpowiedzCytat
Podziel się :
Scroll to Top