Forum

Powiadomienia
Wszystko jasne

Nic się nie dzieje pomocy

5 Posty
1 Użytkownicy
0 Lubię
37 Widok
(@Anonimowe)
Dołączył: 1 sekunda temu
Posty: 0
 

Jestem po drugiej dawce i nic się nie dzieje prócz biegunki nawet po herbacie. Było mi trochę zimno, ale zaraz przeszlo, boli brzuch jak na okres i nic!! Boje się że wydałam kasę w błoto a na następne tabletki mnie nie stać.


   
Cytat
(@Anonimowe)
Dołączył: 1 sekunda temu
Posty: 0
 

Teraz to już nawet brzuch przestał boleć..


   
OdpowiedzCytat
(@Anonimowe)
Dołączył: 1 sekunda temu
Posty: 0
 

Cierpliwości u mnie zaczęło się dopiero 5h od ostatniej dawki. Piszą że ogólnie może się zacząć i 3dni od zakończenia kuracji. Poczekaj...


   
OdpowiedzCytat
(@Anonimowe)
Dołączył: 1 sekunda temu
Posty: 0
 

Masz ostatnia jeszcze dawkę, poczekaj cierpliwie


   
OdpowiedzCytat
(@Anonimowe)
Dołączył: 1 sekunda temu
Posty: 0
 

O 20 mija 12 godz od pierwszej dawki..dopiero coś brązowego ze mnie wyszło..nie mam żadnych bóli.. psychicznie nie daje już rady, dziewczyny..związek mi się rozpada..to było by nasze trzecie dziecko,decyzja była szybka, a teraz nie mam oparcia w swoim facecie..nie rozmawiamy o tym, słyszę tylko wyzwiska z jego strony..mam ochotę umrzeć..


   
OdpowiedzCytat
Podziel się :

 

Scroll to Top