Podziel się swoją opinią i wiedzą na temat tabletek wczesnoporonnych – aborcji farmakologicznej.
Dzięki tobie inni będą mogli wyszukać więcej informacji na ten temat, tak jak kiedyś ty szukałaś.
5 miesięcy po kurac...
 
Powiadomienia
Wszystko jasne

5 miesięcy po kuracji...

3 Posty
2 Użytkownicy
0 Lubię
69 Widok
(@agnieszkadomagalska)
Registered
Dołączył: 4 lata temu
Posty: 1
Temat startu  

Witam. Czy jest tu jakaś kobieta która jest po kuracji kilka miesięcy i nadal ma problemy z nieregularna miesiączką? Plamieniami pomiędzy jedną a drugą? Czy krwawi podczas stosunku? Bardzo proszę o informację


   
Cytat
(@Anonimowe)
Dołączył: 1 sekunda temu
Posty: 0
 

AgaAga powinnaś udać się do ginekologa. Zrobi ci cytologię i zaleci badania. Możliwe ze masz zaburzenia hormonalne.


   
OdpowiedzCytat
(@Anonimowe)
Dołączył: 1 sekunda temu
Posty: 0
 

Hej dziewczyny, jestem ponad 2tyg po kuracji, przez całe 2tyg krwawiłam raz mniej raz więcej wraz ze skrzepami bałam się że się nie uda i zwlekałam z wizytą.


   
OdpowiedzCytat
Podziel się :