Podziel się swoją opinią i wiedzą na temat tabletek poronnych.
Dzięki tobie inni będą mogli wyszukać więcej informacji na ten temat, tak jak kiedyś ty szukałaś.

Powiadomienia
Wszystko jasne

Pomocy! Krwawienie już po 1 tabletce a po pierwszych 4 tabletkach niesamowity bó

16 Posty
9 Użytkownicy
2 Reactions
849 Widok
(@Anonimowe)
Dołączył: 1 sekunda temu
Posty: 0
 

Proszę o pomoc. Krwawienie już po 1 tabletce! a po uplywie 24h po pierwszych 4 tabletkach niesamowity ból. Nie wiem co mam robić. Boję się brać kolejnych 4 tabletek. Leki bólowe nie pomagają (wzięłam 3x Apap) Nie mam umówionej wizyty u ginekologa i usg ponieważ jest to małe miasto i chciałam uniknąć jakiś nieprzyjemności później gdyby się wydało, że to zrobiłam. Czy obędzie się bez pomocy lekarz, boje się i czuje że jest coś nie tak. Z tego co czytałam to u was dziewczyny krwawienie występuje dopiero po dwace 4 tabletek A u mnie już po tej pierwszej głównej tab. Dajcie znać co o tym myślicie, proszę o jakieś rady.


   
Cytat
(@Anonimowe)
Dołączył: 1 sekunda temu
Posty: 0
 

U mnie po tej pierwszej tabletce też było lekkie krwawienie. Później następnego dnia rozkręciło się już po pierwszych czterech (tuż przed wzięciem drugiej czwórki).


   
OdpowiedzCytat
(@Anonimowe)
Dołączył: 1 sekunda temu
Posty: 0
 

Ja zaczynam za 20minut pierwsze 4 tabletki. Boję się strasznie, nie mogę nikomu powiedzieć. W domu są rodzice i siostra, mam 26 lat już jedno dziecko. Boję się że będę się tak źle czuła że zauważa że coś jest nie tak.


   
OdpowiedzCytat
(@Anonimowe)
Dołączył: 1 sekunda temu
Posty: 0
 

I jak dziewczyny, dałyście radę?


   
OdpowiedzCytat
(@Anonimowe 1009)
Dołączył: 1 rok temu
Posty: 10
 

Ja nie miałam żadnych objawów po tej 1 tabletce tylko lekko brzuch pobolewa boję sieb co będzie jak wezmę tebpierwsze 4 


   
OdpowiedzCytat
(@jolanta)
Registered
Dołączył: 2 lata temu
Posty: 30
 

Jasne, że po pierwszej nie powinno być. To tylko tabletka hormonalna, hamuje progesteron w organizmie. No ale czytalam tu na forum że ktos mial po niej wszystie objawy swiata - a to tylko z nerwów ...:)

 

Przy drugim leku można wspomagać się tabletkami przeciwólowymi. Ja już robiłąm trzy kuracje w życiu, i były one różne.

Prawa Kobiet 100% !!!!


   
OdpowiedzCytat
(@Anonimowe 1009)
Dołączył: 1 rok temu
Posty: 10
 

@jolanta Ok za chwilę zaczynam ufff


   
Odsetek S reaguje
OdpowiedzCytat
(@kasiulek)
Registered
Dołączył: 1 rok temu
Posty: 18
 

Hej i jak poszło? 


   
OdpowiedzCytat
(@ewelina39)
Registered
Dołączył: 1 rok temu
Posty: 1
 

@jolanta ja po skończeniu kuracji miałam krwawienia jeden dzień i trochę skrzepów obecnie jestem 3dni po kuracji dalej nie krwawie test wychodzi pozytywny to znaczy że się nie udało miała któraś z was tak że musiała drugi raz robić kurację czy lepiej poczekać kilka dni

 


   
OdpowiedzCytat
(@Anonimowe 1070)
Dołączył: 1 rok temu
Posty: 2
 

Sprzedam taniej zestaw tabletek kupiony tutaj. Poronilam samoistnie...
@Ewelina39

[email protected]

Ten post został zmieniony 1 rok temu przez Anonimowe

   
OdpowiedzCytat
(@gosiaczek1_1)
Registered
Dołączył: 2 lata temu
Posty: 8
 

@ewelina39 jak skonczysz kuracje i sie udala to mimo to test ciazowy bedzie ppkazywal nadal wynik pozytywny, przeciez hormony nie opadaja z godzine na godzine do zera..... ja bym na Twoim miejscu poczekala, najlepiec isc do lekarza badz zrobic sobie tak jak ja badania z krwi hcg, po dwoch dniach powtorzylam i tendencja byla malejaca, wiec wszystko sie udalo.


   
OdpowiedzCytat
(@jolanta)
Registered
Dołączył: 2 lata temu
Posty: 30
 

@ewelina39 poczekaj cierpliwie, tak jak napisala @gosiaczek1_1 hormony opadaja mega wolno a test ciazowy pokazuje przez nawet 4 tyogdnie wynik dodatni, lepiej zrobic sobie usg albo tak jak i ja krew-hcg (koszt ok.50zł) potem po 2 dniach powtarzasz i zobaczysz czy kuracja sie udala

Prawa Kobiet 100% !!!!


   
OdpowiedzCytat
(@tomtom)
Registered
Dołączył: 2 lata temu
Posty: 11
 

@jolanta u mojej test ciazowy jak robilismy to nawet po 4 tygodniach wyszedl pozytywny 🤭 bylismy co prawda od razu u lekarza zeby sprawdzic czy wszystko gra, ale ciekawosc kobieca wygrala i mimo wiedzy ze juz po wszystkim odczekala i zrobila test 🙃 takze nie stresujcie sie na zapas! Powodzenia wszysztkim dzielnym paniom!

***** PIS


   
OdpowiedzCytat
(@poddenerwowana)
Registered
Dołączył: 1 rok temu
Posty: 2
 

Polecam tą stronę!Myślę, że udało się .Po 1 dawce po pół godz dostalam drgawki ,pojawiło się krwawienie i biegunka .Wzielam. następny zestaw 4 tabletek i wtedy bardzo bolal brzuch ..lecialy skrzepy i "wylecialo coś" wieszego..Wzielam ibuprom max i stoperan...skurcze..bardzo bolało..wzielam następny zestaw i bol byl mniejszy do wytrzymania.Jestem dzień po z pozytywnym nastawieniem ,że udało się..

 


   
OdpowiedzCytat
(@exa37)
Registered
Dołączył: 2 lata temu
Posty: 20
 

@poddenerwowana 🙂 gratulacje! Mnie tez sie udalo 😉 Oddycham dzisiaj pelna piersia, mimo ze to byla jedna z trudniejszych decyzji w moim zyciu jaka przyszlo mi podjac.


   
Odsetek S reaguje
OdpowiedzCytat
Strona 1 / 2
Podziel się :